Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés

Megrendelését e-mailben tudja töröltetni az info@tisztitoszerfutar.hu e-mail címen. Hivatkozzon a rendelésszámra, illetve írja meg a számlázási nevét is.

Amikor kap egy e-mailt a futárcégtől MPL, vagy GLS, hogy csomagja a kézbesítőnél van, akkor már nem tudjuk törölni a megrendelését. Ebben az esetben kérjük vegye figyelembe, hogy nekünk a szállítási díjat már mindenképpen ki kell fizetnünk. MPL esetében a visszautat is. Így amennyiben Ön egy már elindított csomagot, amit megrendelt nem vesz át, az nekünk több ezer forintos kárt jelent.

Önnek egy automatikus visszaigazoló e-mailt kell, hogy kapjon a megrendeléséről!

Ez akkor igaz, amennyiben Ön a webáruházon keresztül jól adta le a megrendelését.

A visszaigazoló e-mailt a webáruház rendszere küldi automatikusan rendelés leadását követően. Amennyiben Ön nem kap azonnal a leadást követően egy visszaigazoló e-mailt a rendelésről, akkor valami hiba történt.

Leggyakrabban az szokott előfordulni, hogy elvan írva az emailcím. Pl. a végződése .com,.hu… Rossz helyen van az e-mailben a . … Rossz, vagy hibás e-mail!

Freemail-es e-mail címekre nem mennek visszaigazoló e-mailek!

Ebben az esetben a legjobb megoldás, ha felveszi velünk a kapcsolatot e-mailben (info@tisztitoszerfutar.hu), vagy telefonon. Jelzi felénk, hogy milyen néven adta le a rendelését, és megnézzük, hogy mi megkaptuk-e esetleg valami más hiba történt.

2. Nézze meg, hogy a visszaigazoló e-mail nem-e kötött ki a SPAM mappában.

Telefonon leadott rendelésekről nem kap visszaigazoló e-mailt!

Ebben az esetben kollégáink felveszik a megrendelését, és Ön csak akkor kap e-mailt a szállításról, ha e-mail címét is rögzítettük. Ezt az e-mailt már nem a mi rendszerünk küldi ki Önnek, hanem a futárszolgálat, amikor mi átadtuk a rendelését a csomagküldő cégnek. (MPL, GLS )

Személyes kiszállítás esetén az esetén telefonon egyeztetünk a kiszállítás várható idejéről.

Miután leadta a rendelését automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt a rendeléséről.

Amennyiben nem kapott visszaigazoló e-mailt, úgy hívjon fel minket telefonon, és megnézzük, hogy megkaptuk-e a megrendelését.

Rendelését addig tudjuk módosítani, amíg még nem csomagoltuk össze a megrendelését. Amennyiben rendelését a weboldalon keresztül elektronikusan ki is fizette, akkor ebben az esetben már nem tudjuk módosítani a rendelését.

A számlázási névre, megrendelésszámra, illetve arra, hogy melyik weboldalon adta le a megrendelését. pl. www.tisztitoszerfutar.hu

Igen.

7632, Pécs Megyeri út 115/a

Kérjük, mielőtt eljön a termékért előtte egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, hogy össze van-e készítve a csomagja. Van-e készleten az áru, amit vásárolni szeretne.

Mob. 0620 239 7705 (H-P 8-16h)

A legjobban annak örülünk, ha webshopon keresztül adja le a rendelését!

Rendelését elfogadjuk még e-mailben is az info@tisztitoszerfutar.hu e-mail címen.

Ebben az esetben kérjük adja meg a pontos számlázási nevet, címet, szállítási címet, amennyiben eltérne a számlázási címtől. Adja meg a kapcsolattartó nevét, e-mail címét, telefonszámát, illetve hogy milyen módon szeretne fizetni. Legvégül pedig, hogy pontosan mit szeretne rendelni.

E-mailben leadott megrendelés esetén mi is e-mailben, vagy telefonon visszaigazoljuk a megrendelést.

Fizetés és szállítás

Igen!

Bankszámlaszám: 11731001-23154454-00000000 (OTP Bank)
IBAN: HU91117310012315445400000000
SWIFT/BIC: OTPVHUHB

Jelenleg nem!

Csak Magyarország határain belül tudunk kiszállítást vállalni.

Átutalás esetére a számlaszámunk:

Bankszámlaszám: 11731001-23154454-00000000 (OTP Bank Nyrt.)
IBAN: HU91 1173 1001 2315 4454 0000 0000
SWIFT/BIC: OTPVHUHB

Utólagos átutalás esetén a megjegyzésbe kérjük írja be a számlaszámot.

Előre utalás esetén a visszaigazoló e-mailben kapott rendelésszámot.

Díjbekérő kifizetése esetén utaláskor a megjegyzésbe tüntesse fel a díjbekérő számát.

Az egyik leggyakrabban választott fizetési mód az utánvét (fizetés a csomag átvételekor). Ön a futárnak, vagy a szállító kollégának fizet a csomag átvételekor készpénzben, vagy bankkártyával.

Amennyiben futár viszi az árút, legyen az a GLS, vagy az MPL mind készpénzzel, mind pedig bankkártyával tud fizetni a futárnál. Személyes kiszállítás esetén csak készpénzes fizetési lehetőség van.

Fizetés bankkártyával a webáruházban.

SimplePay - Online bankkártyás fi zetés

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során akár azonnal, bankkártyával is ki lehet fizetni a webáruházban. A biztonságos bankkártyás fizetésre az OTP Mobil Kft. által biztosított SimplePay felületen van lehetőség. Elfogadott kártyák a Maestro, MasterCard, VISA és VISA Electron. A megadott adatok mindvégig biztonságban vannak, mivel maga a fizetés a SimplePay titkosított oldalán történik. A kártyaadatokat kizárólag az OTP Mobil Kft. kezeli, webáruházunk csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást. Sikeres vásárlás (fizetés) esetén e-mailben is kap visszaigazolást a fizetés eredményéről.

A bankkártyás fizetés lépései:

  • a tisztitoszerfutar.hu webáruházban kiválasztja a kívánt terméket és a kosárba helyezi
  • a Pénztárnál kiválasztja a megfelelő szállítási módot, illetve a bankkártyás fizetési módot, majd az Általános szerződési feltételek elfogadása után rákattint a “Fizetek” gombra
  • ezt követően átirányításra kerül a SimplePay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadja a kártyaadatait és indíthatja a tranzakciót
  • a bank ellenőrzi az adatokat, majd visszairányítja webáruházunkba, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást
  • a sikeres tranzakciót követően a SimplePay elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével

Személyes átvétel esetén üzletünkben is van lehetőség bankkártyás fizetésre, valamint futárszolgálatainknál is legyen az az MPL, vagy a GLS.

A számlát (elektronikus számlát) e-mailben küldjük a rendelést leadó e-mail címre. A csomagban papír alapon szállítólevelet talál.

Garancialevelet papír alapon, vagy e-mailben küldünk. (Jelenleg már a legtöbb esetben maga a számla a garancialevél is.)

Díjbekérőt automatikusan küldünk!

Amennyiben Ön a rendelésénél az átutalást választotta, akkor mi addig nem küldjük el a termékeket, amíg az összeg nem érkezik meg a számlaszámunkra. Az utaláshoz rendszerünk automatikusan díjbekérőt küld. A termékeket az utalás beérkezését követően adjuk fel!

(Amennyiben Ön nálunk utólagosan szokott fizetni, úgy kérjük e-mailben jelezze, és manuálisan töröljük a díjbekérőt, a termékeket pedig feladjuk egy utólagos átutalásos számlával.

Díjbekérő fizetése.

Befizetéskor egy fontos dolgot kell szem előtt tartania: a közlemény rovatban mindenféleképpen tüntesse fel a díjbekérő számát, melyet a díjbekérő jobb felső sarkában talál. Ez alapján pontosan azonosítani tudjuk befizetését.Befizetéskor egy fontos dolgot kell szem előtt tartania: a közlemény rovatban mindenféleképpen tüntesse fel a díjbekérő számát, melyet a díjbekérő jobb felső sarkában talál. Ez alapján pontosan azonosítani tudjuk befizetését.

Bankszámlaszámunk: 10918001-00000102-67450001 (Unicredit Bank)
(A díjbekérőn, illetve a visszaigazoló e-mailben is szerepel)

——————————–

Milyen formában kapom meg a számlát, garancialevelet?

A számlát (elektronikus számlát) e-mailben küldjük a rendelést leadó e-mail címre. A csomagban papír alapon szállítólevelet talál.

Garancialevelet papír alapon, vagy e-mailben küldünk.

Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@tisztitoszerfutar.hu e-mailcímen.

Röviden írja le, hogy mi a probléma, illetve mellékeljen pár képet a termékről, problémáról. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és megpróbáljuk megoldani a problémát.

  • nettó 50 000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítás díja bruttó 1 990 Ft az MPL futárszolgálat, míg bruttó 1 990 Ft a GLS futárszolgálat választása esetén.
  • nettó 50 000 forintnál nagyobb megrendelések esetén a szállítási díja: INGYENES!*
  • * Kivételek: abban az esetben, ha túlméretes, túlsúlyos, esetleg nehezen csomagolható, szállítható termékről van szó, akkor minden esetben szállítási költséget számolunk fel, de ez az adott termékeknél mindig felvan tüntetve. Pl. regeneráló sótabletta, 3x3m-es teleszkópos nyél… Olyan termékek esetén van ez, ahol a termék alatt a következő felírat látható: „Ezen termék szállítás szempontból túlméretes, a standard szállítási költségnél magasabb áron tudjuk csak kiszállítani.” a szállítási kölktség: bruttó 2979.-ft

Igen.

7632, Pécs Megyeri út 115/a

Kérjük, mielőtt eljön a termékért előtte egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, hogy össze van-e készítve a csomagja. Van-e készleten az áru, amit vásárolni szeretne.

Mob. 0620 239 7705 (H-P 8-16h)

Igen!

Mind az üzletünkben, mind a futároknál.

Személyes kiszállítás esetén nincs.

Egyéb

A visszáru fogalma

Visszárunak minősül minden olyan visszaszállítandó termék, amely:

  • a Rojaker Kft (tisztitoszerfutar.hu) készletéről származik,
  • nem merül fel vele kapcsolatban minőségi reklamáció,
  • újra eladható állapotban van.

A visszaküldött termékeket csak az info@tisztitoszerfutar.hu e-mail címen előre bejelentve tudjuk visszavenni.

Visszavételi feltételek

  • Árut csak újra eladható állapotban veszünk vissza, amennyiben annak csomagolása ép, tiszta, továbbá a termék nem sérült, nem hiányos és nincsenek rajta használati nyomok.
  • Azokat a termékeket amelyeknek a csomagolása nem visszazárható, nem tudjuk visszavenni.
  • Kizárólag az ügyfél által bizonyíthatóan visszaküldött és a Rojaker Kft. telephelyére beérkezett termékek kerülhetnek jóváírásra.

A visszáru értékének kiszámítása

  • a cikkeket 14 napon belül az eredeti ár 100%-ért vesszük vissza,
  • 14 naptári napon túl a vásárolt termékeket nem áll módunkban visszavenni.

A napok számlálása a számla kiállításának dátumával kezdődik.

A visszáru kezelése

  • A visszáruk kezelésével a Rojaker Kft-nél erre felhatalmazott kollégák foglalkoznak, aki a teljes folyamatot ismerik és végig kísérik.
  • A jóváírást minden esetben tételes mennyiségi és minőségi átvétel, illetve ellenőrzés előzi meg.
  • A visszáru kezelési folyamat végén az eredeti számla 100% összegével megegyező (14 napon belüli visszaküldés esetén) jóváíró számlát állítunk ki Partnerünknek, amelynek végösszege negatív előjelű.
  • A készpénzes jóváíró számla összege akkor kerül visszafizetésre, amennyiben ügyfelünknek nincs lejárt kinnlevősége (tartozása).

Nem kötelező!

Nálunk tud regisztráció nélkül is vásárolni!

Rendelés leadásánál, nem kell felhasználó nevet, jelszót megadnia, csak beírja a szállítási és számlázási adatait, és már adhatja is le a rendelést. A regisztráció tehát nem fogja lelassítani, megszakítani a vásárlási folyamatot.

Abban az esetben, amennyiben Ön mégis szeretne regisztrálni a webáruházba, úgy van lehetőség erre is. Az e-mail cím megadása mező alatt pipálja ki (kattintson) a fiók létrehozása jelölőnégyzetre, majd adjon meg egy jelszót. 

Amennyiben Ön létrehoz egy vásárlási fiókot úgy következő vásárlás esetén nem szükséges újra kitölteni a számlázási, szállítási adatait.

Igen az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák az áfát.

Gyűjtő oldalakon csak a bruttó áfás árak vannak feltüntetve.

A termékoldalakon a nettó, illetve a bruttó árak is szerepelnek.

Önnek egy automatikus visszaigazoló e-mailt kell, hogy kapjon a megrendeléséről!

Ez akkor igaz, amennyiben Ön a webáruházon keresztül jól adta le a megrendelését.

A visszaigazoló e-mailt a webáruház rendszere küldi automatikusan rendelés leadását követően. Amennyiben Ön nem kap azonnal a leadást követően egy visszaigazoló e-mailt a rendelésről, akkor valami hiba történt.

Leggyakrabban az szokott előfordulni, hogy elvan írva az emailcím. Pl. a végződése .com,.hu… Rossz helyen van az e-mailben a . … Rossz, vagy hibás e-mail!

Freemail-es e-mail címekre nem mennek visszaigazoló e-mailek!

Ebben az esetben a legjobb megoldás, ha felveszi velünk a kapcsolatot e-mailben (info@tisztitoszerfutar.hu), vagy telefonon. Jelzi felénk, hogy milyen néven adta le a rendelését, és megnézzük, hogy mi megkaptuk-e esetleg valami más hiba történt.

2. Nézze meg, hogy a visszaigazoló e-mail nem-e kötött ki a SPAM mappában.

Telefonon leadott rendelésekről nem kap visszaigazoló e-mailt!

Ebben az esetben kollégáink felveszik a megrendelését, és Ön csak akkor kap e-mailt a szállításról, ha e-mail címét is rögzítettük. Ezt az e-mailt már nem a mi rendszerünk küldi ki Önnek, hanem a futárszolgálat, amikor mi átadtuk a rendelését a csomagküldő cégnek. (MPL, GLS )

Személyes kiszállítás esetén az esetén telefonon egyeztetünk a kiszállítás várható idejéről.

Munkaidőben hétköznapokon 8-16 óra között vagyunk elérhetők telefonon. Hétvégén, illetve munkaszüneti napokon nem lehet minket az üzletben telefonon elérni.

  • Mob.: +36 20 239 7705 (számlázás, értékesítés)
  • Tel.: +36 72/782-764

Amennyiben nem sikerült elérni minket telefonon azt javasoljuk, hogy írjon e-mailt a köv. e-mail címre: info@tisztitoszerfutar.hu. Akár visszahívást is kérhet. Vissza fogjuk hívni, vagy válaszolunk e-mailben, amennyiben lehetséges!