Önnek egy automatikus visszaigazoló e-mailt kell, hogy kapjon a megrendeléséről!

Ez akkor igaz, amennyiben Ön a webáruházon keresztül jól adta le a megrendelését.

A visszaigazoló e-mailt a webáruház rendszere küldi automatikusan rendelés leadását követően. Amennyiben Ön nem kap azonnal a leadást követően egy visszaigazoló e-mailt a rendelésről, akkor valami hiba történt.

Leggyakrabban az szokott előfordulni, hogy elvan írva az emailcím. Pl. a végződése .com,.hu… Rossz helyen van az e-mailben a . … Rossz, vagy hibás e-mail!

Freemail-es e-mail címekre nem mennek visszaigazoló e-mailek!

Ebben az esetben a legjobb megoldás, ha felveszi velünk a kapcsolatot e-mailben (info@tisztitoszerfutar.hu), vagy telefonon. Jelzi felénk, hogy milyen néven adta le a rendelését, és megnézzük, hogy mi megkaptuk-e esetleg valami más hiba történt.

2. Nézze meg, hogy a visszaigazoló e-mail nem-e kötött ki a SPAM mappában.

Telefonon leadott rendelésekről nem kap visszaigazoló e-mailt!

Ebben az esetben kollégáink felveszik a megrendelését, és Ön csak akkor kap e-mailt a szállításról, ha e-mail címét is rögzítettük. Ezt az e-mailt már nem a mi rendszerünk küldi ki Önnek, hanem a futárszolgálat, amikor mi átadtuk a rendelését a csomagküldő cégnek. (MPL, GLS )

Személyes kiszállítás esetén az esetén telefonon egyeztetünk a kiszállítás várható idejéről.